دانلود مجموعه براش ترام Halftone

در این مجموعه شاهد 12 براش ترام با کیفیت بسیار بالا می باشید که مناسب برای چاپ و وب می باشد و با فرمت  ABR بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. دانلود براش فتوشاپ
  4. chevron_right
  5. دانلود مجموعه براش ترام Halftone

دانلود مجموعه براش ترام Halftone

این مجموعه دارای 12 براش با کیفیت است که به شما این امکان را می دهد به راحتی بتوانید با در اختیار داشتن مجموعه ای کامل، طرح های خود را بسیار چشم نواز و جذاب تر انجام دهید.

بدون شک نحوه استفاده از براش فوتوشاپ یکی از نکاتی کلیدی است که می‌تواند شما را تبدیل به یک گرافیست حرفه‌ای کند.

در این مجموعه شاهد 12 براش ترام با کیفیت بسیار بالا می باشید که مناسب برای چاپ و وب می باشد و با فرمت  ABR بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

به نقطه‌های ریزی که روی فیلم لیتوگرافی یا زینک یا سطح چاپ شده ایجاد می‌شوند و از تراکم یا شدت آنها، سایه روشن‌های تصویر شکل می‌گیرد ترام می‌گویند.

 مشخصات :

  • کیفیت بالای افکت ها
  • فرمت   ABR
  • سایز و ابعاد : 4500 × 4500 پیکسل
  • رزولوشن : 300Dpi
  • قابل استفاده و ویرایش در نرم افزار فتوشاپ

آموزش روش استفاده:

نصب و فعالسازی براش در فتوشاپ کار بسیار ساده ای است. کافی است تا فایل دانلود شده با پسوند ABR ، دوبار روی آن کلیک کنید تا براش نصب شود. پس از نصب باید یکبار فتوشاپ را ببندید و مجدد آن را باز کنید.
امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. موفق باشید

دانلود براش فتوشاپ مشابه: دانلود مجموعه براش ترام Halftone

تمامی فایل های دانلودی توسط کارشناسان اکسیر مدیا بررسی می شود؛
اما اگر در زمان استفاده از این مجموعه مشکلی به وجود آمد، آن را از طریق بخش پشتیبانی مطرح کنید.

اگر از این مجموعه استفاده کرده اید، لطفا دیدگاه خود را از بخش پرسش و پاسخ با ما و سایر کاربران اکسیر مدیا به اشتراک بگذارید.

کلمات کلیدی: photoshop, brush, halftone, فتوشاپ, ابزار فتوشاپ, براش, براش ترام آبرنگی, براش ترام ریز, براش ترام درشت, براش ترام لکه جوهر, براش ترام پراکنده,

برچسب ها : براش, براش Halftone باکیفیت فتوشاپ, براش برای فتوشاپ, براش جدید Halftone فتوشاپ, براش فتوشاپ, براش های زیبا, براش های فتوشاپ, دانلود, دانلود Halftone Brush, دانلود براش, دانلود براش Halftone فتوشاپ, دانلود براش فتوشاپ, دانلود نرم افزار, فتوشاپ, گرافیک